Strategija
Stalna usmjerenost na potrebe naručitelja za kvalitetom, brzinom i kompletnošću usluge, uz zadovoljstvo zaposlenika i vlasnika.Cilj je strategije ostvariti viziju i misiju tvrtke, te je definirana realizacijom sljedećih ciljeva:
- zapošljavanje stručnog i ambicioznog osoblja koje će imati mogućnosti i obveze stalno se razvijati i usavršavati
- pribavljati najsuvremenije informatičke i komunikacijske resurse te ostalu opremu, infrastrukturu i okruženje za ugodan rad
- njegovati i razvijati partnerske odnose s podizvoditeljima
- naručiteljima pružati optimalna i cjelovita rješenja, koja podržavaju njihove zahtjeve i potrebe, a u skladu s politikom očuvanja okoliša
- provoditi redovnu kontrolu i analizu kvalitete rada
- provoditi politiku zaštite na radu
- stalna suradnja s visokoškolskim ustanovama i institutima
- održavati poslovno korektne odnose s konkurencijom
- aktivno sudjelovanje na stručnim skupovima i objavljivanje stručnih članaka
- primjenjivati i poboljšavati djelotvornost sustava upravljanja kvalitetom temeljenog na zahtjevima međunarodnih normi EN ISO 9001, EN ISO 14001 i OHSAS 18001 te težiti nadilaženju razine tih zahtjeva
- unaprjeđivati znanja i rad geotehničkog laboratorija i očuvati akreditaciju laboratorija prema HRN EN ISO/IEC 17025:2007
- podržavati društveno korisne i humanitarne akcije
- postavljati si ambiciozne, mjerljive i ostvarive kratkoročne i dugoročne ciljeve.
Ovo su glavne vrijednosti kojima Geotehnički studio mjeri i određuje svoju uspješnost.